torsdag 10 maj 2007

Självgodhet 101

Jag måste säga att jag känner mig något stolt idag. För att förstå varför behövs följande utdrag ur vår egna IRC-kanal betraktas:

[22:50] Jeppe_: Nej, sova, nattinufsan (sorry Styrbjarn för att jag snor ditt uttryck)
[22:50] Styrbjarn: :O
[22:50] Styrbjarn: Np kamrat ^^
[22:51] Jeppe_: Det äger ju ^^
[22:51] Styrbjarn: haha, det är faktiskt från Bert :>
[22:51] Styrbjarn: Lill-Erik säger det till sina föräldrar :D
[22:51] Styrbjarn: "Nattinufsan mor, nattinuffsan far"
[22:51] Jeppe_: Haha
[22:52] purgatory: Jag tänker def. maila Alex Schulman om att han ska lägga till "nattinufsan" på sin lista över "uttryck som man under inga omstädnigheter får använda"
[22:52] Silfer: :P
[22:52] *** Jeppe_ is now known as JeppeNufs.

Vidare bör man också beakta det här, jag är kommentar #31, Balduin d'Ibelin - de som känner mig vet varför jag kallar mig så när jag ex. svarar i min mobiltelefon.

Och slutligen även det här, vilket gör mig så stolt. Att det är restrikterat till kommentarerna till bloggen är trivialt. Jeppe är fortfarande ägd.


In other news: Stefan gjorde en riktigt skön bild idag, se och lär gott folk!





















Stefan arbetar dessutom på en webcomic just nu, i samma stil som bilden ovan. Serien heter "Half Way There" och finns att beskåda här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, han som har gjort dendär bilden måste verkligen vara grym! Och ser bra ut gör han nog också... Önskar att jag också kunde göra sånnadär bilder..

//En "hemlig" beundrare till dendär "Stefan".