fredag 11 maj 2007

Jag älskar mitt arbete...

...även om det inte beror på arbetet i sig, snarare personerna jag jobbar med. Näsan löjligt underhållande skara personer måste jag säga. Två anekdoter för att bevisa detta:

D - som förövrigt är äldre än färg-tvn och snart skulle gå i pension, om han inte bodde i Gnosjö det vill säga - gick efter lunch runt och plockade stål, precis som vanligt. Plötsligt spelas Gwen Stefanis Sweet Escape på radion, och D får ett infall - varvid han börjar "sjunga med" i Akons delar. Mycket, mycket underhållande, just för att det var så totalt oväntat.

M - är ungefär sju år äldre än mig, och ganska ironisk som person. Jag råkade nämna att det kanske skulle drickas lite öl i helgen innan i dag och det sista han ropade åt mitt håll innan han satte sig i bilen var: "glöm inte antabus*!" Jag han självfallet inte svara innan han körde iväg.

In other news: Jag älskar också Norton antivirus:











(för dom som eventuellt inte vet är Firefox en webbrowser - som Internet Explorer, fast bättre)

* Antabus - receptbelagt läkemedel som oftast intas i tablettform i samband med alkoholavvänjning (spec. missbruk).

Inga kommentarer: