tisdag 29 maj 2007

Omen 2!

Jag kunde inte hålla mig från FFIII i mer än ett par timmar, men jag tänkte att det vore kul att ha bevis för att jag verkligen lyckades spara filen på 3:33:33. Därför tog jag fram min mobil och spelade in en kort film (obs! inte särskrivning!) på ungefär 10-15 sekunder, där man i slutet tydligt ser siffrorna.

I eftermiddags på jobbet satt jag och browsade genom alla mina filmer på mobilen för att kolla hur bra resultatet blev - men den fanns inte där! Av någon anledning så sparades inte filmen, trots att jag tydligt minns att jag gjorde det innan jag laddade filen på DS:et. Helt sjukt.

5 kommentarer:

Richard sa...

Var inte ledsen. Det är kul att vara lite senil. Du får chansen att möta nya människor varje dag!

Pedagogen sa...

Jag tror att du menar dement, eller möjligen senildement. Senil är något helt annat.

I vilket fall som helst är det inget fel på mitt minne (telefonens dock går nog att diskutera).

Michael Gustafsson sa...

"telefonens dock går nog att diskutera", du menar inte "telefonen går nog dock att diskutera"? ;)

Pedagogen sa...

njae, jag var lite förhastad. Dock bör bytas ut mot "emellertid," eller "ehuru," kanske.

Men du är definitivt rätt person att märka ord, lagom.

Richard sa...

"Jag tror att du menar dement, eller möjligen senildement. Senil är något helt annat."

Ber om ursäkt för detta, direktöversatte det från en engelsk B-film!

Jag citerar dock wikipedia;
"I folkmun sägs det ibland att dementa är senila"

:)