torsdag 31 maj 2007

Inblick i "the inner circle"!

Såhär går vanligen en tankekedja till nere på TRF:

Stefan: "Jag har en asbra idé!"
Flash: "Jag tänker direkt kalla den för en del av din Jihudd* och sen låtsas att jag inte hör när folk pratar med mig."
Bjarne: "Ska vi äta pizza snart?"
Robin: "Jag har inte bestämt mig för om huruvida jag är för eller emot - så jag tänker bara förvirra er genom att prata med så många svåra ord som möjligt."
Röven: "Jag tycker precis tvärt emot, som vanligt."
Jacob: "Jag är inte här."
Simpe: "Jag tänker kränka någon snart, bara så ni vet."
Robin: "I så fall tänker jag förolämpa någon - såklart utan anledning."
Stefan: "Men alltså, grabbar, det är en fullkomlig ägaridé."
Bjarne: "Ska vi äta pizza snart?"
Flash: "Nu tänker jag dra en helt värdelös parallell till precis ingenting relevant med idén i fråga. Sen tänker jag stava fel i protokollet."
Robin: "Då kommer jag direkt efter märka ord och rätta ditt jävla protokoll."
Röven: "Kan vi inte göra något heeeeelt annorlunda istället?"
Stefan: "Nej, jag tycker precis tvärt om."
Jacob: "Jag är två timmar sen nu."
Bjarne: "Ska vi äta pizza snart?"
Tob: "Nu disarmerar jag hela diskussionen med antingen en helt irrelevant kommentar eller liknelse som jag upprepar fyra eller fem gånger, eller genom att helt enkelt använda så många könsord som möjligt, tills dess att alla andra känner sig förolämpade."
Stefan: "Då förklarar vi mötet avslutat?"
Alla: "Ja!"

Inte undra på att det alltid är mycket mer snack än verkstad. Men det är väl så det ska vara, right?

*Jihudd - Flashs ord för Stefans heliga krig mot verkligheten.

2 kommentarer:

VGI sa...

HaHaHaHa! den va bra xD

Anonym sa...

Wow, måste verkligen varit en riktig ägaride dendär Stefan hade!

//Hemlig beundrare till dendär Stefan