fredag 25 maj 2007

Pubertalt?

Träffade nyss C på Ica - för första gången på ett par månader. Hon är fortfarande kvar på samma ställe och jobbar, och har därför ledigt på fredagar. Hon skulle förmodligen ut snart, vilket gjorde att hon såg uppfixad och fräsch ut, medan jag själv var på väg hem från jobbet - skitig och svettig.

Smidigt, kan tyckas.

Vi kallpratade lite och jag var snart tvungen att retirera, annars hade det blivit pinsamt uppenbart vad jag tänkte.

Pubertalt, y/n? Jag vill slutligen påpeka att det är fullkomligt platoniskt. Jag vill bara *host* uttrycka några undertryckta djuriska impulser.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja,jag tycker inte alls det låter så himmla pubertalt. Dessutom, vilken tjej blir inte glad om man har okristna tankar om dem...? Eller har jag missat något nu?

Pedagogen sa...

Ja, som vanligt :P

/Purgatory-san