torsdag 24 maj 2007

E-types epic fail!

E-type var med på P3 Populär idag. Han intervjuades med anledning av hans nya singel, den senaste sen han gjorde OS-låten för ett antal år sedan. Vidare försökte han låta intellektuell och kulturell på samma gång, och skröt om hur han endast "målar och skriver" för sig själv - men säger sen att det visst är kul när någon frågar vem som målat tavlan på väggen.

Och han tog paus från musiken för att han inte tyckte att det var roligt.

Jag säger bara: om jag finner mig själv i framtiden med att inse att mitt största problem i vardagen är att jag inte tycker att mitt jobb är alldeles fantastiskt kul, så kommer jag definitivt känna mig nöjd överlag. Jävla nolla, den där E-type.

Jag menar, han är ju verkligen en vidrig person.

3 kommentarer:

Michael Gustafsson sa...

"Och han tog paus från musiken för att han inte tyckte att det var roligt."

Eller så gick det dåligt med försäljning för att han suger ;)
det tror jag.

Richard sa...

Han suger inte! Han är jättebra på att skapa barnmusik. Vem gillade inte E-Type som barn? Vet att både jag och purgatory hade skiva med honom. :)

Pedagogen sa...

Jag har fortfarande E-typeskivan liggandes någonstans - för jag tror inte att jag har slängt den :p

Men vart är frågan. Om jag hittar den är ju E-typekväll självskrivet.