söndag 27 april 2008

Fredag + lördag

Jag har inte så mycket att säga om fredagskvällen, den innehåller en hel del luckor. Att nämnas ur kvällens bravader är dock:

* Jag lyckades dricka två shotbrickor på ungefär en halvtimme på Waffis. Christofer, Fanny och Emma satt och sporrade mig till att tävla mot Christofer, så det är egentligen inte mitt fel.

* Riva ner i varje fall ett glas från bordet, så att detta gick sönder, vilket gjorde att vakten började kolla snett åt mitt håll.

* Slicka Anton i örat minst fem gånger.

* Nästan bli utslängd från Waffis, vilket nästan ingen annan har blivit förut.

* Få en minneslucka från Waffis till morgonen efter. Jag har ett svagt minne av att jag gick vid Rådhusparken med Christofer och Kicki.

* Lova Anton att han ska få läsa mina memoarer.

* Lova Anton att jag ska börja spela korpbadminton med honom.

Allt ovanstående, och lite till, är helt borta ur minnet. Good game.

Lördagskvällen var lugnare. Vi drack Sangrea och grillade hemma hos Liza. Hela kvällen spelade folk Buzz Junior, och speciellt Maja och Sofie fick stryk. Det är ett asdåligt spel, förresten.

tl;dr - Buzz Junior är kass, Sangrea är farligt, shotbrickor är ännu farligare.

Inga kommentarer: