söndag 26 augusti 2007

Fine...

Med anledning av det förra inlägget bad Jesper om bilder. Håll till godo:

Längst till vänster visar Linus upp sig iklädd endast ett par jättekorta, jättetighta skorts (eller liknande), samt ett par glittriga skor.

I mitten står Erika iklädd svart linne, svarta skorts och högklackade skor.

Till höger finns jag själv, i rosa klänning, förkläde (även om det syns dåligt), solglasögon, flagga, paraplydrink och strumpor.














Hett.

tl;dr: Mitt liv är en hora, och jag har inga pengar.

5 kommentarer:

Michael Gustafsson sa...

Någon i Paris kanske gillar det? :D

Pedagogen sa...

Yes, en stor del av min läsarkrets är just svensktalande fransyskor och fransmän... pucko

Michael Gustafsson sa...

ironi över internet är bäst... pucko

Anonym sa...

*grrr* Lust att hitta på något på fredag kväll? :P

Skämt åtsido... det var måttligt snyggt :P

Pedagogen sa...

Vem sa att jag inte var ironisk?