torsdag 26 juli 2007

Mindre ångest, tack så mycket

Jag har äntligen löst mina problem med lägenhet i Jkpg. Äntligen har någon erbjudit mig att hyra en lägenhet som kostar mindre än 4000 i månaden. Hälften så mycket faktiskt, vilket också är rimligt, då det egentligen gäller ett rum i en fyra som jag delar med tre andra studenter.

Så, vilka blir nu mina rumskamrater? (slå en T6:)

0: Tre bisexuella, jättesnygga tjejer som är öppensinnade och delar exakt 79% av mina intressen.
1: Två tjejer av typen Butch, och en snubbe som är emo (jag hatar alla som är emo).
2: Tre fotbolls/hockeykukar som försöker mobba mig och ser ner på min bristande fysik.
3: Tre proggmusiker.
4: En fotbollskuk, en snygg bisexuell tjej och en asful tjej. Han blir ihop med den snygga tjejen, och de två försöker para ihop mig och den asfula tjejen i fråga.
5: Tre andra nördar (ny DoD-grupp).
6: Två brats och en hårdrockare.

Jag ser fram emot den här flytten som fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag slog en tvåa. Have fun.