torsdag 5 juli 2007

Det hände igen!

D snodde även idag min plastpåse. Ingen ursäkt finns att tillgå, av två skäl:

1. Plastpåsen var från Ica i Tranemo. Han kan omöjligen ha blandat ihop den med hans konsumpåsar, eftersom den är helt vit (jfr. med grön/vit) och med en stor trana på.

2. Plastpåsen låg i mitt skåp. Just det. Han har alltså öppnat mitt skåp, sett plastpåsen på golvet, tagit den, lagt ner sin låda i den och sen dumpat den utanför dörren till omklädningsrummet. Vad i helvete?

Ok, en krona är en krona - jag bryr mig inte om den finansiella förlusten, men jag börjar bli riktigt trött på att bära hem lådorna i näven.

Tack D. Tack som fan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du får hoppas han läser detta då

Pedagogen sa...

Han kan inte ens använda en dator - än mindre internet.

Michael Gustafsson sa...

Han måste tas på bargärning! Vilken kul situation det skulle bli. :D