tisdag 16 september 2008

Prioriteringar

Det var meningen att jag skulle vakna tidigt idag, gå upp tidigt, börja plugga tidigt och faktiskt börja skriva på uppsatsen som ska in på torsdag. Jag tänkte även eventuellt börja läsa till tentan på fredag. Jag spenderade två timmar vid skrivbordet, skrev totalt ett stycke, spelade Brawl och kollade på filmer på YouTube.

Sen gick jag till skolan, och planerade att då gå direkt hem, äta och sen studera. Istället satt jag på Wayne's efter föreläsningarna och diskuterade kreationism med en klasskamrat. Det goda i sammanhanget var att det gick ganska städat till, trots att vi hade olika åsikter.

Ahsan ringde och ville göra research till ett framtida projekt, och jag sa att jag inte alls hade så mycket att göra. Jag gick därefter tillbaka till skolan, efter en kort lunch/middag, och satt på Wikipedia, CNN och andra obskyra sidor som jag hittade via Google till ca. 23:30.

"Bra där", som Ekonomen hade sagt.

Inga kommentarer: