tisdag 6 januari 2009

Blondinbella IGEN!

Satt på jobbet och läste BT i godan ro. Det var snart dags att gå hem, klockan var kring 20:45, och jag försökte varva ner med en kopp kaffe. Men så fick jag syn på en notis som gjorde att mitt inre började koka, jag såg dubbelt och jag skakade så kraftigt att jag höll på att klämma sönder plastkoppen med mitt kaffe.

Blondinbella är tydligen inte klar med sitt uppenbara mediehoreri. Hon ska delta i nästa säsong av Let's Dance. Misstolka mig dock inte, jag har aldrig ens sett ett avsnitt av Let's Dance, och jag kunde egentligen inte bry mig men när man tolkas som i varje fall B-kändis i Sverige för att man skriver blogginlägg som bara består av kort av författaren, tagna med mobilkamera framför spegeln.

Ett icke namngivet forum hade sagt att Blondinbella är en "attention whore". Jag är beredd på att hålla med.

Det har tamigfan gått för långt. Åt helvete för långt.

Gott nytt, förresten. Hoppas att alla (Blondinbella exkluderad) haft en trevlig nyårsafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men... Erkänn att du lätt hade dratt över na om hon hade gett sig till dig för en natt ;)