tisdag 6 januari 2009

Ang. anonyms kommentar

Ja, jag erkänner för säkert femte gången att jag uppdaterar för dåligt. Anledningen är att det inte hänt så jävla mycket på sistone. Nyårsafton är undantaget, då jag nästan lyckades bli buksvåger med en ovän samt min egen bror i ett snabbt svep, men lyckades däcka innan jag hann göra något dumt. Frånsett det har all min tid gått åt till att spela tv-spel och tentaplugga - inte för att det finns så jävla mycket att ägna sig åt ute i skogen.

Jag ser det inte direkt som bortkastad tid att bo lite hos mor och far, men nog är nog. Så nu tar jag mitt pick och pack och drar hem igen om ett par dagar. Jobbet är slut nu ändå, och alla är redan alldeles för trötta på mig för att jag skulle orka stanna. Därtill har man alltid ett par föreläsningar att gå på.

Inga kommentarer: