onsdag 2 juli 2008

High Chaparral

Vi hade teambuilding idag på High Chaparral. Bara fyra av oss, resten jobbade, men ändå. High Chaparral är ett ganska mystiskt ställe. Jag har inte varit där på i varje fall tio år, och allting var plötsligt mycket mindre än jag minns det, speciellt tåget. Några av skådespelarna är i själva verket utklädda entusiaster och turister, och andra är så våldsamt dåliga att man tror att de är entusiaster eller turister.

Vädret var nästan löjligt bra, men eftersom jag knappt hann hem för att vända i morse hade jag inte ätit någon frukost, och blev rätt fort helt uttorkad. Detta till trots var dagen överlag mycket trevlig. Vi köpte ett gäng hattar att använda under insparken och tog ungefär en miljon kort.

TL;DR - Det var det värt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, det va la typ 5 miljoner kort...gillar den när du ligger däckad i vagnen..tss

Jeppeboy sa...

Jag ska till High Chaparall i morgon faktiskt... första gången jag är där på ca 15 år :P