fredag 26 december 2008

Blondinbella - igen

Jag trodde ett tag att Blondinbella var seriös när hon lade ner sin blogg. Jag var lycklig. Men ack och ve, så var inte fallet en längre stund, utan hon är i full gång igen, och orsakar skandaler genom sitt "bloggande".

Saxat rakt ur hennes blogg:

Jag måste bara tillägga en sak, Karl Bertil Jonsson! När ska man sluta sända den där kommunistskiten egentligen? Snart gör jag min egna tecknade kapitalistserie om mig själv." Blondinbella spending cash" ska den heta.

Ja, gör gärna det, kära lilla du, lilla 18-åriga, blonda, osnutna hån mot alla bloggare. Du är definitivt det ideal kapitalismen eftersträvar.

Man kan tro här att det är slut på underhållningen. Icke. Blondinbella fullkomligen levererar under julhelgen: Länk till Expressen.

Jag vill gärna kommentera angående den där artikeln mer ingående, men inlägget skulle bli för långt. Notera dock hennes citat "Du är din egen lyckas smed", mot slutet av artikeln. Eller som i Blondinbellas fall "Min pappa och hans kostymkompisar är min lyckas smeder".

Har för övrigt firat jul tidigare ikväll med min familj, istället för den 24:e. Anledningen var att jag, mor och far allihop arbetade eftermiddag eller kväll igår. Arbeta 14.00 - 22.00 på julafton gör att man känner sig som en äkta proletär.

1 kommentar:

"Ekonomen" sa...

Om ett i-landsproblem vore en person så vore det nog blondinbella. Aldrig förr har någon(något?) sagt så mycket om just ingenting till så många.

Förresten Robin, saknar dina klockrena msn grejjer, haha. Hare nice fan o God Jul