torsdag 2 oktober 2008

Karma

Jag skrev igår att jag kände mig väl förberedd för lektionen jag skulle hålla idag. Tyvärr försov jag mig. Första veckan på VFU:n. Inte lite heller, typ två timmar. Så jag ringde min handledare så fort jag blivit klar nog att använda en mobiltelefon (läs: gått upp och märkt hur ljust det var ute). Hon skrattade mest, men det var ändå rätt tråkigt att missa lektionen i fråga. Surt för henne också att komma dit oförberedd och vänta sig att en hurtig lärarkandidat ska ta hand om allt.

Also, God damn:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag får springa å köpa mig en gitarr (alternativt sno en från syrran) å lära mig spela.. Det ser ju så lätt ut, när nån annan gört..

Pedagogen sa...

I lol'd

Anonym sa...

Han har känsla, utan tvekan. Grymt spelat!

Anonym sa...

vaddå? robin, tror du inte jag kan lära mig spela gittar??