söndag 3 augusti 2008

Rant

Någon (läs: Anton) tycker att jag är för dålig på att skriva här. Det har sina orsaker;

* Jag har inte gjort någonting förutom att jobba de senaste veckorna. Det innebär att varenda inlägg hade varit något i stil med "Jag gick upp, gick till jobbet, hade tråkigt, det var varmt, kom hem, kollade på film, trollade ett par nubs på ett forum och gick och lade mig". Det är tråkigt som fan att skriva, och ännu tråkigare att läsa.

* På grund av körtelfebern har jag förhöjda levervärden. Det innebär att jag inte kan dricka sprit, och en stor del av bloggens innehåll (dvs. fyllehistorier) försvinner direkt.

* Jag är en dålig människa.

Så, därför spelar det inte någon roll om någon (läs: Anton) klagar, för jag kommer inte skriva mer för det. Snart är det dock slut på arbetet, bara två dagar kvar och på onsdag åker jag hem igen. Fuck yeah.

Och ja, det här är ett blogginlägg om att inte skriva blogginlägg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är en dålig människa!!!

Anonym sa...

haha, hur länge måste du vänta tills du kan dricka alkohol igen?

Anonym sa...

Med Robins nuvarande karma kommer han att få dricka igen år 2011 men om han jobbar upp karman under insparken t.ex. så kanske han får dricka redan 2010 hahaha nä skämt åsido, jobbigt att inte få dricka:(